Luksusproblem

Ny kantine på jobben skal kjøres inn, og i den forbindelse er det gratis mat hele juli til glede for oss som er heldige nok til å ha tatt ut ferie i august. Jeg har vært borti en del tragiske Sodexo-type kantiner i løpet av min karriere. Der salatbaren = tomat og kinakål, og varmretten er et eller annet udefinerbart tilsett uante mengder billig fett. At man skal kunne spise mat av bedre standard på jobb er jeg dårlig forberedt på. Elendig kantinemat har alltid vært mitt hemmelige våpen for å holde vekten. Hva i all verden skal jeg gjøre nå??

Legg igjen en kommentar

