Sjokolaaaade

Og her trodde jeg at jeg var den eneste som likte varm sjokolade laget på vann. Så feil kan man ta…🙂

http://www.capessa.com/members/StoryActions.aspx?g=126786&m=97856

Én kommentar to “Sjokolaaaade”

  1. Anna Says:

    Hei! Har akkurat oppdaga bloggen din, men ser at den blir litt tristere jo nyere innleggene blir? Har du tenkt på å teste deg for matallergi? Jeg har selv akkurat blitt testet med en VEGA-test, som var veldig opplysende! Jeg vet jeg ikke tåler melk, men fikk vite at jeg tåler surmelksprodukter, som kefir o.l Prøvde dermed å drikke et glass av det (har jo holdt meg unna melkeprodukter i et par år nå), og jeg merket ingenting! Testen kunne også fortelle meg at jeg ikke tåler egg (hadde en anelse..), hvete, kokos osv. Fordelen er at den er veldig spesifikk, noe som gjør det lettere å holde seg unna det man ikke tåler. Så er poenget at man ikke skal spise det man er allergisk mot i tre måneder, og introdusere det igjen, for å se om man er allergisk eller bare ømfintlig.. Send meg en mail hvis du er mer interessert (skulle nemlig ønske at noen tipset meg om den før, så jeg slapp å ha vondt i magen siden jeg ble født!)

Legg igjen en kommentar

