Kunden har alltid rett…

Stakk innom den lokale kjøpmannen for å pante siste års (forhåpentligvis) forbruk av ølbokser. Har i grunnen prøvd å handle der når jeg kan selv om utvalget suger, fordi det er praktisk at noen gidder å starte butikk i samme gården som jeg bor i. Etter at jeg var ferdig fant eieren det imidlertid på sin plass å høylytt påpeke at det var helt forkastelig å pante så mye på en gang, og at han hadde gått glipp av to kunder mens jeg sto og okkuperte maskina. Javel. De kommer sikkert igjen en dag. Men det gjør ikke jeg.

Jeeez..

Legg igjen en kommentar

