Hvem sier at det ikke lønner seg å klage

Toro

For et par måneder siden fikk jeg tyn fra den yngre og mer idealistiske delen av kollegene mine fordi jeg er for lat til å si fra dersom jeg finner noe feil med et produkt. Det er viktig med disse tilbakemeldingene for å holde kontroll med kvaliteten på produksjonen, var det en som sa. Noen uker senere da jeg ble utsatt for at det manglet en pose med marinademiks oppi et kinesisk szechuan-sett, slengte jeg derfor inn en klage til Toro på mail.

I dag kom et nytt sett i retur, sammen med et hyggelig unnskyldningsbrev og en haug med andre produkter. Artig. Og halvparten var det ikke melk i en gang. Skal ikke se bort fra at jeg klager igjen når ånden kommer over meg!

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s


%d bloggers like this: